Poradnia specjalistyczna

Poradnia specjalistyczna

W związku z ogromnym zapotrzebowaniem Dzieci oraz Rodziców na specjalistyczne zajęcia oraz poradnictwo powstała poradnia specjalistyczna,
świadcząca kompleksowe usługi z zakresu wychowania, wsparcia oraz rozwoju. 

Psycholog

Konsultacje psychologiczne są dzisiaj niezbędnym elementem dobrze funkcjonującego rodzicielstwa. Wspierają, dają poczucie bezpieczeństwa, nakierowują, a także pozwalają na przepracowanie problemów. Mogą pomagać interwencyjnie, jak i być stałym elementem merytorycznego, ale też emocjonalnego wsparcia Rodziny – w zależności od potrzeby. 

Konsultacje wychowawcze

Czasami zdarzają się sytuacje, gdzie potrzebne są ogólne konsultacje dot. wychowania i rozwoju Dziecka. W takim przypadku proponujemy spotkanie mające na celu szerokie omówienie danego zagadnienia po przeanalizowaniu zgłaszanych potrzeb przez wszystkich specjalistów Poradni, metodą case study. Rodzic otrzymuje wówczas pisemną analizę problemu z zaproponowanym rozwiązaniem i poradami.

Seksuolog Dziecięcy

Seksualność Dziecka jest stale rozwijającym się nurtem, który wiele wnosi do świadomości i codzienności. Każdy Rodzic powinien posiadać podstawową wiedzę w tym zakresie i mieć możliwość rozmowy ze specjalistą, który wytłumaczy, wesprze lub ewentualnie skieruje do dalszej diagnozy w przypadku poważniejszych zaburzeń. 

Logopeda

Wczesna i prawidłowa diagnoza logopedyczna jest bardzo istotna przy zapobieganiu rozwojowi zaburzeń mowy. Regularne ćwiczenia natomiast oprócz aparatu artykulacyjnego trenują także pamięć i koncentrację. Przy stałej współpracy program jest dostosowany do dynamicznie rozwijających się (także multijęzykowo) Dzieci. Podczas zajęć wykorzystuje się atrakcyjne materiały dydaktyczne, elementy teatru cieni, wodę, dmuchawce, piórka.

Logorytmika

Logorytmika to forma połączenia rytmiki i terapii logopedycznej. Polega na dostosowanym do Dzieci programie ćwiczeń muzyczno-ruchowych, realizowanych z osobami z zaburzeniami mowy, z zaburzeniami zachowania oraz z upośledzonym słuchem lub wzrokiem. Zajęcia odbywają się w grupach z certyfikowanym trenerem programu RUCH-SŁUCH-SŁOWO.

Yoga dla Dzieci

Łagodna joga z głęboką relaksacją dla odreagowania stresu całego dnia, podniesienia poziomu radości oraz zadbania o równowagę psychofizyczną i układ nerwowy Małego Człowieka. Idealne zajęcia po dniu pełnym nauki i wrażeń!

Przygotowanie do szkoły

Każdego roku Rodzice, opiekunowie oraz dzieci 5- i 6-letnie stają przed ogromnym wyzwaniem w postaci przygotowania do podjęcia nauki w szkole podstawowej. Oprócz szeregu formalności, jakich należy dopilnować kluczową kwestią jest odpowiednia gotowość Dziecka do rozpoczęcia przygody z wyższym etapem edukacyjnym. To prawdziwa rewolucja! Aby ułatwić to niełatwe wyzwanie proponujemy wsparcie w postaci zajęć przygotowujących przed 1 klasą.

W ramach programu, proponujemy zajęcia z następującego zakresu:

TUS z wykorzystaniem pedagogiki przygody i zabawy oraz przestrzeni miejskiej

Zajęcia prowadzone wg autorskiego programu w oparciu o metodologię ‘TUS Węglarz, Bentkowska’, pedagogikę przygody i zabawy. Zajęcia mają charakter warsztatowy z wykorzystaniem przestrzeni miejskiej. Oznacza to, że Dzieci uczestniczą w wyjściach, uczą się współgrać ze społeczeństwem w codziennych sytuacjach życiowych i wykorzystywać na co dzień umiejętności interpersonalne. Zajęcia prowadzone przez terapeutę zajęciowego i trenera Treningu Umiejętności Społecznej.

Zbuduj siebie! - Trening Umiejętności Społecznych z wykorzystaniem klocków Lego.

Zajęcia skierowane są dla dzieci w wieku 5- 7 lat, które:

– mają trudność ze swoimi emocjami
– są nieśmiałe, wycofane, lękliwe
– mają trudność z poznawaniem nowych osób, nawiązywaniem relacji, wchodzeniem w nowe środowisko
– mają trudność ze słuchaniem innych, akceptowaniem ich zdania
– nie potrafią zachować się w sytuacjach społecznych
– mają niskie poczucie własnej wartości, nie wierzą w siebie.

 

Zajęcia będą prowadzone wg autorskiego programu z wykorzystaniem metodologii Daniela B. LeGoffa
Gina Gómez de la Cuesta, GW Kraussa Simona Baron-Cohena – twórców terapii z wykorzystaniem klocków Lego.

Cennik

Psycholog/seksuolog

 (1 spotkanie, 50 min) – 250 PLN

Konsultacja wychowawcza z opinią pisemną

350 PLN

Cena diagnozy logopedycznej

(pełnej, 3 spotkania, 50 min każde) – 400 PLN

Cena terapii logopedycznej

(1 spotkanie, 50 min) – 150 PLN

Logorytmika 

(4 zajęcia w miesiącu w grupie max. 5 osobowej, 50 min) – 200 PLN/msc

Terapia pedagogiczna, trening koncentracji uwagi

(1 spotkanie w tygodniu, indywidualne, 50 min) – 140 PLN

Akcja-relacja! TUS z wykorzystaniem pedagogiki przygody i zabawy

(4 zajęcia w miesiącu w gr. max. 6 osobowej, 90 min) – 185 PLN/zajęcia

Zbuduj siebie! TUS z wykorzystaniem klocków Lego 

(4 zajęcia w miesiącu w gr, max. 6 osobowej, 90 min.) – 185 PLN/zajęcia

Yoga dla dzieci 

(4 zajęcia w grupie max. 10 osobowej w miesiącu) – 350 PLN

Przygotowanie do szkoły

(4 zajęcia w grupie max. 5 osobowej w miesiącu) – 400 

Grafik

Poniedziałki  16.30-17.30

Logorytmika

Wtorki  17.00-18.30

Zbuduj siebie! TUS z wykorzystaniem klocków Lego

Czwartki  16.30-18.00

Akcja-relacja! TUS z wykorzystaniem pedagogiki przygody i zabawy 

Czwartki  16.30-17.30

Yoga dla Dzieci

Szkolenia dla Nauczycieli i Rodziców

POROZUMIENIE BEZ PRZEMOCY

Szkolenie z NVC jest przeznaczone dla Rodziców, Nauczycieli a także osób indywidualnych, które chcą rozpocząć stosowanie tego niezwykle przyjacielskiego sposobu komunikacji na co dzień.

Program szkolenia:

CZAS TRWANIA: 6 GODZIN, GRUPA MAX. 6 OSOBOWA
CENA: 1500 PLN NETTO

Część 1 - Podstawy NVC

1. Co to jest Porozumienie bez Przemocy?
2. Skąd się wzięło i jakie są jego podstawowe założenia?
3. Jak rozpoznać swój styl komunikacji?
4. Praktyczne ćwiczenia na rozpoznanie stylów komunikacyjnych u innych
ludzi.

Część 2 - Swobodne poruszanie się w NVC

1. Jak mówić żeby Dzieci nas słuchały?
2. Jak słuchać, żeby Dzieci do nas mówiły?
3. Ćwiczenia eliminujące błędy językowe.
4. Wprowadzanie NVC krok po kroku w każdym domu – ćwiczenia.

Część 3 - NVCc a styl negocjacyjny, czyli jak wychować małego, skutecznego, ale i wrażliwego menagera?

1. Różnice między stylem negocjacyjnym a NVC.
2. Gdzie lepiej wykorzystywać negocjacje?
3. Manipulacja językowa – jak rozpoznać?
4. Co zrobić, kiedy Dziecko “chce zrobić deal”?

NAGRODY I KARY W WYCHOWANIU

PROGRAM SZKOLENIA:

CZAS TRWANIA: 4 GODZIN, GRUPA MAX. 6 OSOBOWA
CENA: 1500 PLN NETTO

Część 1 - Podstawy

1. Jak nagradzanie i karanie lub jego brak wpływa na Dziecko?
2. Styl negocjacyjny a NVC.
3. Jak prawidłowo rozmawiać z Dzieckiem?

Część 2 - Granice, wymagania i motywacja

1. Jak wymagać, aby nie zrazić Dziecka, ale jednocześnie dobrze
egzekwować obowiązki?
2. Stawianie granic.
3. Budzimy w Dziecku sprawczość – moc prawidłowej motywacji i pochwał.

Roczne wspomaganie placówek oświatowych

Edukacja XXI wieku wymaga od Dyrektorów i Nauczycieli nieustającego podnoszenia swoich kwalifikacji oraz doskonalenia zawodowego i dopasowywania się do nowych sytuacji. W związku z tym zapraszamy do wejścia w proces wspomagania placówek oświatowych z zakresu aktualizacji/podniesienia wiedzy oraz praktycznych umiejętności z zakresu kompleksowego wspomagania pracy szkoły/placówki, w zakresie kształtowania kompetencji kluczowych uczniów na ścieżce edukacyjnej.

Proces wspomagania zakłada:

  • diagnozę potrzeb i problemów,
  • ustalenie dokładnego planu pracy na cały rok szkolny z naciskiem na wskazane obszary do pracy,
  • szkolenia merytoryczne,
  • indywidualne konsultacje,
  • monitoring pracy,
  • spotkania podsumowujące, mające na celu wyciągnięcie wniosków.

Całość prowadzona jest przez certyfikowanego Trenera Wspomagania Placówek Oświatowych MEN. Po zakończeniu placówka otrzymuje oficjalne zaświadczenie o ukończeniu procesu, a nauczyciele i uczestnicy dokumenty potwierdzające udział w procesie i szkoleniach.

Oferta skierowana jest do placówek zarówno publicznych, jak i niepublicznych (wszystkich szczebli).

Rozwiązania dla oświaty

Edukacja tradycyjna przechodzi obecnie rewolucję. Cieszymy się z tego! Wierzymy, że tylko zmiana może przynieść rozwój i doprowadzić nas do spełnienia marzeń. Sądzimy jednak, że powinna się ona odbywać w bezpiecznej atmosferze, z konkretnym planem działania. Mając powyższe na uwadze oddajemy w Państwa ręce specjalną ofertę skierowaną do żłobków, przedszkoli, innych placówek oświatowych oraz do wykorzystania podczas nauczania domowego.

Proponujemy stworzenie przestrzeni, która daje możliwość rozwijania talentów Młodego Człowieka, jego zainteresowań i osobowości. Poniżej znajdziecie Państwo nowatorskie programy nauczania, które z naszą pomocą pomogą w nauce języka obcego dzieci już od najmłodszych lat, a także będą doskonalić umiejętności z zakresu: sztuki, sportu, muzyki, umiejętności społecznych, poznawania świata, czy nauk przyrodniczych.

Dla najbardziej wymagających Klientów (i placówek) proponujemy stworzenie profilowanego programu nauczania, maksymalnie uwzględniającego indywidualne potrzeby oraz zainteresowania – w tym celu prosimy o kontakt.

Szczegóły dotyczące realizacji zajęć oraz cena ustalane są indywidualnie, zależnie od potrzeb placówki/ Klienta indywidualnego.

Język i podróże

Program ten powstał z zamiłowania do odkrywania świata w najpiękniejszy z możliwych sposobów – aktywnych podróży po wszystkich kontynentach. Odwiedzenie niezliczonej ilości krajów, poznanie różnych kultur- od afrykańskiej przez europejską aż po latynoamerykańską, zaowocowało chęcią przekazywania tej wiedzy i doświadczeń Najmłodszym w sposób niekonwencjonalny – z wykorzystaniem prawdziwych elementów przywiezionych z różnych części świata, zdjęć, filmów, muzyki i wspomnień.

W ramach programu JĘZYK I PODRÓŻE, proponujemy zajęcia z następującego zakresu:

  • elementy poznania świata przez podróże i nauczanie języka obcego,
  • lekcje oparte na prawdziwych doświadczeniach z podróży po świecie,
  • zapoznanie się z kulturą innych krajów/ kontynentów,
  • zapoznanie się z tradycjami kulinarnymi różnych państw,
  • wykorzystywane akcesoria: prawdziwe pamiątki z różnych części świata, zdjęcia, filmy, nagrania muzyczne i inne,
  • lekcje tematyczne (np. jeden miesiąc – jeden kontynent, codziennie inny kraj),
  • ćwiczenia wspomagające orientację przestrzenną, wyobraźnię.

Język i ruch

Program stworzony z myślą o młodych sportowcach, których cechuje ogromna ilość energii i zainteresowanie ciałem. Aktywność fizyczna jest czynnikiem kształtującym organizm i jego funkcje. Występujący u dzieci „głód ruchu” jest wyrazem podświadomej chęci zaspokojenia tej bardzo ważnej potrzeby, zapewnienia niezbędnego czynnika stymulującego rozwój. W okresie dziecięcym kształtuje się także motoryczność – dziecko nabywa wówczas umiejętności, które na dalszych etapach życia jedynie doskonali. Aby nauka była kompleksowa i wyjątkowa stworzyliśmy program, który pozwoli na rozwijanie zarówno kompetencji językowych, jak i fizycznych Małego Człowieka.

W ramach programu JĘZYK I RUCH, proponujemy zajęcia z następującego zakresu:

  • zajęcia łączące elementy ruchu (gimnastyczno – sportowe) i nauczanie języka obcego,
  • zastosowanie m.in. teorii Weroniki Sherborne,
  • wykorzystywane akcesoria: wstążki artystyczne, piłki, chusty, przeszkody miękkie i inne,
  • poznanie różnych dyscyplin sportowych (w miarę możliwości możliwości lokalowo – technicznych),
  • rozwinięcie motoryki małej, poprawa sprawności ruchowej, wzmocnienie mięśni i kształtowanie prawidłowej postawy,
  • ćwiczenia wspomagające koncentrację, szybkość, łapanie, gibkość, poznanie własnego ciała.

Język i emocje

Rozwój emocjonalny dziecka, tak jak każda inna sfera rozwoju, wymaga czasu. Młody Człowiek uczy się je rozpoznawać i reagować w różnych sytuacjach swojego życia – podczas kontaktu z rodziną, z rówieśnikami, samodzielnie. Aby lepiej wesprzeć tę niełatwą pracę, zadaniem dorosłych – rodziców, nauczycieli i opiekunów – jest stworzenie bezpiecznej przestrzeni, w której dziecko może się rozwijać. Mając powyższe na uwadze proponujemy program wspierający rozwój emocjonalny najmłodszych, połączony z aktywną nauką języka obcego.

W ramach programu JĘZYK I EMOCJE, proponujemy zajęcia z następującego zakresu:

  • zajęcia łączące pracę z emocjami i naukę języka obcego,
  • zastosowanie m.in. elementów Treningu Umiejętności Społecznych,
  • wykorzystywane akcesoria: karty pracy, rekwizyty teatralne, improwizacja, akcesoria plastyczne, pomoce dydaktyczne i inne,
  • nauka aktywnego słuchania, asertywności, zadawania pytań, inicjowania, prowadzenia i podtrzymania rozmowy,
  • wyrażanie i reagowanie na krytykę,
  • mówienie i przyjmowanie komplementów,
  • rozwinięcie umiejętności proszenia o pomoc i udzielania pomocy,
  • uwrażliwienie na potrzeby własne i drugiego człowieka,
  • ćwiczenia wspomagające koncentrację, wyczucie, rozpoznawanie emocji swoich i innych, rozwinięcie inteligencji emocjonalnej.

Język i sztuka

Zajęcia artystyczne to zdecydowanie jedne z najbardziej ulubionych aktywności dzieci w każdym wieku. Malowanie, rysowanie, kolorowanie, lepienie, wyklejanie – te pojęcia świetnie zna każdy Maluch. Odkrywanie świata za pomocą sztuki stanowi idealną podstawę do rozwoju inwencji twórczej oraz wyrażania siebie. W połączeniu z nauką języków obcych może być wspaniałą przygodą, która zaowocuje odkryciem nowych talentów.

W ramach programu JĘZYK I SZTUKA, proponujemy zajęcia z następującego zakresu:

  • zajęcia łączące elementy sztuki i naukę języka obcego,
  • zastosowanie m.in. elementów arteterapii i pedagogiki Marii Montessori,
  • wykorzystywane akcesoria: farby, pastele, plastelina, ciastolina, kredki, elementy dekoracyjne i inne,
  • lekcje tematyczne (np. powitanie wiosny, Dzień Nauczyciela),
  • rozwinięcie umiejętności manualnych,
  • ćwiczenia wspomagające koncentrację, uwrażliwienie na piękno, możliwość wyrażania inwencji twórczej i emocji.

Język i muzyka

Środowisko akustyczne współczesnego świata jest dziś niesamowicie intensywne i różnorodne. Jesteśmy poddawani niezliczonym ilościom bodźców słuchowych. Bardzo istotne jest, aby uwrażliwiać najmłodszych na piękno muzyki i pokazać, że obcowanie z nią może przynieść wymierne efekty dla naszego samopoczucia. Poznanie różnych gatunków muzycznych rozwija nasze horyzonty, wykorzystanie akcesoriów miękkich i instrumentów pozwoli na stymulację wszystkich zmysłów, a taniec czy śpiew zaspokoją potrzebę wyrażania siebie. Mając tę wiedzę stworzyliśmy program łączący zarówno umuzykalnianie, jak i nauczanie języka obcego.

W ramach programu JĘZYK I MUZYKA, proponujemy zajęcia z następującego zakresu:

  • zajęcia łączące elementy muzyczne (granie na instrumentach, taniec, śpiew) i naukę języka obcego,
  • zastosowanie m.in. teorii Edwina Gordona,
  • wykorzystywane akcesoria: chusta Klanzy, piórka, chustki, wstążki, bańki mydlane, piłki i inne,
  • wspomaganie instrumentami orffowskimi (grzechotki, kaskaniety, tamburyny, dzwonki),
  • rozwinięcie umiejętności manualnych,
  • poznanie różnych gatunków muzycznych (lekcje tematyczne),
  • ćwiczenia wspomagające koncentrację słuch, uwrażliwienie na akustykę.

Język i nauki przyrodnicze

Nauka poprzez doświadczanie i poznanie otaczającego nas świata to jedna z najprostszych i zarazem najskuteczniejszych metod nauczania dzieci. Empiryczne poznanie zapewnia stymulację wszystkich zmysłów i pozwala na poznanie ciągów przyczynowo – skutkowych, występujących w przyrodzie. Postanowiliśmy połączyć eksperymentalne podejście do odkrywania świata z praktyczną nauką języka obcego.

W ramach programu JĘZYK I NAUKI PRZYRODNICZE, proponujemy zajęcia z następującego zakresu:

  • zajęcia łączące elementy nauk przyrodniczych (chemii, fizyki, biologii, geografii) i naukę języka obcego,
  • zastosowanie m.in. teorii Marii Montessori,
  • wykorzystywane akcesoria: probówki, szalki, miarki, zlewki, kolby, tablice stymulujące i inne,
  • poznanie podstawowych praw natury poprzez atrakcyjne doświadczenia (bezpieczne eksperymenty),
  • rozwinięcie umiejętności logicznego myślenia,
  • ćwiczenia wspomagające orientację na cel, orientację w terenie, uwrażliwienie na ekologię i dbanie o naturę.

Język dla malucha

Nauka języka obcego już od najmłodszych lat sprawia, że dziecko łatwiej przyswaja nową wiedzę i umiejętności, jest bardziej otwarte i chłonne. Zajęcia z tego zakresu stanowią także wspaniałą alternatywę dla oglądania bajek, czy innych mniej interesujących form spędzania wolnego czasu. Z myślą o naszych najmłodszych Uczniach stworzyliśmy program JĘZYK DLA MALUCHA, który opiera się na aktywnej komunikacji, zainteresowaniem otaczającego nas świata i poznaniu poprzez samodzielne doświadczenia.

W ramach programu JĘZYK DLA MALUCHA, proponujemy zajęcia z następującego zakresu:

  • zajęcia online o dowolnej częstotliwości po 30 minut (tzw. „połówki”),
  • zastosowanie m.in. teorii Marii Montessori,
  • wykorzystywane akcesoria: wszystko, co otacza Dziecko,
  • nacisk kładziony na aktywną komunikację i oswajanie z językiem,
  • ćwiczenia wspomagające skupienie i spostrzegawczość.

Przygotowanie do szkoły

Każdego roku rodzice, opiekunowie oraz dzieci 5- i 6-letnie stają przed ogromnym wyzwaniem w postaci przygotowania do podjęcia nauki w szkole podstawowej. Oprócz szeregu formalności, jakich należy dopilnować kluczową kwestią jest odpowiednia gotowość dziecka do rozpoczęcia przygody z wyższym etapem edukacyjnym. To prawdziwa rewolucja! Aby ułatwić to niełatwe wyzwanie proponujemy wsparcie w postaci zajęć przygotowujących przed 1 klasą.

W ramach programu PRZYGOTOWANIE DO SZKOŁY, proponujemy zajęcia z następującego zakresu:

  • terapii logopedycznej,
  • terapii ręki,
  • nauki czytania metodą symultaniczno-sekwencyjną,
  • nauki pisania,
  • nauki liczenia,
  • logicznego myślenia,
  • rozwinięcia orientacji na cel i umiejętności skupienia się na zadaniu.

Zajęcia odbywają się raz w tygodniu, prowadzone są w maksymalnie 3-osobowej grupie (50 minut) lub indywidualnie (50 minut) i mogą być prowadzone zarówno w języku polskim, jak i obcym (do wyboru).

Koszt programu: 300 zł/miesiąc – zajęcia grupowe, 550 zł/miesiąc – zajęcia indywidualne.

Język i historia

Głównym obszarem zajęć dodatkowych poza poznawaniem języka obcego jest zagłębienie się w zagadnieniach historycznych. Zajęcia tematyczne pobudzające wyobraźnię prowadzone są w pełnym zaangażowaniu jego uczestników, a wybrane zagadnienia są interesujące, dzięki czemu cała grupa czynnie i zaciekawieniem w nich uczestniczy.

Zachęcamy do skorzystania z zajęć dodatkowych i wybranie tematu z poniższej listy:

1. Ile jest prawdy w Asterixie i Obelixie?

Przebieg: spotkanie z rzymskim legionistą, sprytnym Gallem, którzy odwiedzą dzieci w strojach i opowiedzą o sobie, prezentacja broni i przedmiotów codziennego użytku, praca plastyczna polegająca na dopasowaniu części ubioru do postaci rzymskiego legionisty.

2. W grodzie i na podgrodziu.

Przebieg: poznanie różnej zabudowy grodów i zabudowy grodowej, poznanie życia średniowiecznego w grodach, zbudowanie makiety grodu.

3. W średniowiecznym skryptorium.

Przebieg: poznanie procesu tworzenia książek w średniowieczu, poznanie tajników iluminatorstwa z wykorzystaniem barwników, zajęcia z kaligrafii, zajęcia plastyczne (ozdobne tworzenie kartki papieru czerpanego.

4. Opowiadanie sagi i dawne instrumenty.

Przebieg: opowieści dawniej i dziś, prawdziwa opowieść przy ognisku (sztuczny ogień- niegroźny!), poznanie muzyki i instrumentów z poprzednich epok, mini koncert muzyki dawnej.

5. Jubilerstwo i odlewnictwo.

Przebieg: poznanie średniowiecznych technik jubilerskich, wykonanie i własnoręczne ozdobienie biżuterii z brązu.

6. Warsztaty ceramiczne.

Przebieg: poznanie procesu tworzenia naczyń, własnoręczna produkcja.

7. Grecja i Rzym od kuchni.

Przebieg: poznanie starożytnej kultury Grecji i Rzymu, zwyczajów i potraw, warsztaty kulinarne.

Koszt zajęć dla grupy 9 os.: 450 zł brutto

Czas trwania zajęć: 45 min – 60 min

Język i kreatywność

W swojej ofercie posiadamy zajęcia dodatkowe ujawniające ukryte zdolności artystyczne, a przy tym rozwijające zdolności manualne oraz pobudzające wyobraźnię, kreatywność i rozwijające wiedzę. Uczniowie wynoszą z zajęć gotowy, namacalny wytwór i unikalne wartościowe doświadczenie. Zajęcia organizowane są w charakterze warsztatów w języku obcym. Na zajęciach nie ma nudy!

Poniżej proponowane tematy zajęć:

1. Inspirujący i intrygujący świat smakowitych zapachów.

Przebieg: przekładanie zapachów na kolory i kształty, skomponowanie własnej herbaty.

2. Kolory jesieni.

Przebieg: pozytywne skojarzenia z jesienią, tworzenie notatników.

3. Prezent w druku.

Przebieg: projektowanie i wykonanie własnoręczne toreb wielokrotnego użytku, poznanie grafiki warsztatowej.

4. Inne według pomysłu.

Jeśli mają Państwo pomysł? Chętnie przygotujemy warsztaty na wybrany temat.

Koszt zajęć dla grupy 9 os.: 450 zł brutto

Czas trwania zajęć: 45 min – 60 min