Klasy 0-3

PLAN DNIA

7:30-8:00

Schodzenie się Uczniów

8:00-8:30

Śniadanie

8:30-11:30

Blok polskojęzyczny

11:30-12:00

Lunch

12:00-12:30

Zajęcia dodatkowe (logopedia, język hiszpański, muzyka)

12:30-15:00

Blok anglojęzyczny

15:00-15:30

Podwieczorek

15:30-16:30

Sport

16:30-18:00

Zajęcia hobbystyczne, odpoczynek/czas wolny

pexels-katerina-holmes-5905493

W każdym bloku Uczniowie wspólnie z Nauczycielem organizują swoją pracę. W tym czasie zarówno w języku polskim, jak i angielskim realizowane są zajęcia z zakresu:

  • Humanistyczno-społecznego

  • Matematyczno-przyrodniczego

  • Innowacyjno-artystycznego

  • Muzycznego

Jeżeli pogoda jest sprzyjająca często całość zajęć przenoszona jest na świeże powietrze.

Spośród dyscyplin sportowych wymienionych poniżej Uczniowie wybierają trzy metodą demokratyczną raz na semestr. Wspólnie z Nauczycielem ustalają harmonogram zajęć.

Zajęcia sportowe do wyboru:

Zajęcia sportowe odbywają się codziennie. Raz w tygodniu odbywają się zajęcia dodatkowo płatne do wyboru:

Zajęcia hobbystyczne/popołudniowe/specjalistyczne:

W godzinach popołudniowych realizowane są także zajęcia poradni specjalistycznej.

Mundurki

Na temat mundurków szkolnych istnieje wiele poglądów. W Quality Centre Education lubimy znać powody, dla których pewne elementy są wprowadzone do naszego życia. Obecność konkretnego stroju wynika z faktu, że mundurki:

Wspomagają budowanie tożsamości szkoły i poczucie wspólnoty wśród całej szkolnej społeczności

Działania wykonywane przez Uczniów w mundurkach, przestają być anonimowe – nawet poza terenem samej szkoły

Są neutralne kulturowo i społecznie – nie obrażają uczuć innych, nie pozwalają na ocenianie innych po ich sytuacji finansowej

Zniechęcają do budowania poczucia własnej wartości na bazie „co mam na sobie, a nie w sobie”

W sytuacjach, gdy Uczniowie przebywają w miejscach publicznych, mundurki umożliwiają łatwe zauważenie ich przez opiekunów, co zwiększa ogólne bezpieczeństwo

Są praktyczne, eleganckie i wygodne

Mundurki są zamawiane przed rozpoczęciem roku szkolnego indywidualnie.

Wyżywienie

W Quality Centre Education zapewniamy 5 posiłków dziennie (śniadanie, II śniadanie, I danie, II danie oraz podwieczorek). Korzystamy z usług zaufanej firmy cateringowej. Ponadto wdrożony jest także system do zamawiania posiłków obsługiwany z pozycji telefonu komórkowego. Rodzice mają codziennie do wyboru aż 7 diet (klasyczna, wegańska, wegetariańska, bezglutenowa, bezjajeczna, bez wieprzowiny, bezmleczna), możliwość odwołania posiłków: codziennie do 6.00 (także w niedzielę) oraz bieżący dostęp do rachunków. Dzieci mogą także przynosić swoje przekąski.

Zajęcia dodatkowe

Terapia ręki/terapia pedagogiczna/TUS

Zajęcia, mające na celu świadome i celowane działania, z wykorzystaniem metod i technik, zmierzających do sprawnego funkcjonowania w społeczeństwie oraz wykorzystywania swoich zasobów. Dzięki zajęciom z terapeutą Dzieci uczą się regulowania swoich emocji, nazywania otaczającego Ich świata społecznego oraz zaawansowanych norm funkcjonowania w grupie. Efektem zajęć jest posiadanie przez Dziecko wysoko rozwiniętej inteligencji emocjonalnej, przy jednoczesnej pracy całego ciała oraz wglądu na drugiego człowieka.

Logopedia

Raz w tygodniu każdy Uczeń jest objęty zajęciami logopedycznymi – indywidualnymi bądź grupowymi. Regularne ćwiczenia trenują koncentrację i pamięć. Program jest dostosowany do dynamicznie rozwijających się multijęzykowo Dzieci. Podczas lekcji wykorzystujemy dmuchawce, piórka, ćwiczenia z wodą i oddechem, teatrzyki cieni. W efekcie Dzieci są w stanie pracować nad istniejącymi już wadami wymowy lub zapobiec pojawieniu się kolejnych.

Logorytmika

Zajęcia prowadzone w oparciu o nowatorski program RUCH-SŁUCH-SŁOWO. Stanowią one rozszerzenie zajęć instrumentalnych oraz wsparcie tradycyjnych zajęć logopedycznych, odpowiadając na wzmożone potrzeby Dzieci w kontekście ćwiczenia i rozwoju aparatu mowy.

Akty normatywne

Zapraszamy do kontaku

Logopedia